Hvis noen omtaler dine produkter eller tjenester på Internett, får du da beskjed om dette automatisk? 

Hva om noen søkte på deg og finner negativ informasjon om deg eller dine produkter – og det uten at du vet det? 
61% gjør research om produkter på nettet før de handler. 44% av nettshoppere starter kjøpsprosessen ved bruk av en søkemotor. (Kilde: Interconnected World: Shopping and Personal Finance, 2012)

Gjennom overvåkning får du beskjed dersom du nevnes av pressen, sosiale nettverk eller bloggsfæren. På denne måten kan du også finne ut om noen har referert til en pressemelding du har sendt eller en nyhetssak. Du oppdager uoppfordret omtale av deg/bedrfiten din. Dette er et viktig verktøy for å kunne bygge videre på positive nyheter og samtidig raskt uskadeliggjøre/rette opp negative nyheter.

Overvåkning kan også brukes til å følge med på konkurrenter eller til å få tilsendt blogginnlegg om spesielle emner oa som dere kan bruke i sosiale medier.

 
Dette tilbyr vi: 

- Sette opp overvåkning/lytting. Sende daglige/ukentlige rapporter.
- Strategi håndtering av positive/negative nyheter.

Kontakt oss i dag og få en time gratis med digital markedsfører! 
Fyll ut kontaktskjemaet til venstre eller send en epost til salg[krøllalfa]netpower.no

Netpower-kunder sier:

«Vi har gått fra en av bransjen dårligste nettbutikker til en av de bedre nettbutikkene i bransjen. Designet er blitt lyst og luftig og vi syntes sidene viser frem varene våre på en flott måte. Jeg er også godt fornøyd med plattformen fra Netpower som gjør administrasjonen og driften av nettbutikken mye lettere nå i forhold til tidligere.»  

Kyrre Flotve, God-Tur



 
Spørsmål?

Morten Hjelle
Avdelingsleder
992 97 090