Hvis noen omtaler dine produkter eller tjenester på Internett, får du da beskjed om dette automatisk? 

Hva om noen søkte på deg og finner negativ informasjon om deg eller dine produkter – og det uten at du vet det? 
61% gjør research om produkter på nettet før de handler. 44% av nettshoppere starter kjøpsprosessen ved bruk av en søkemotor. (Kilde: Interconnected World: Shopping and Personal Finance, 2012)

Gjennom overvåkning får du beskjed dersom du nevnes av pressen, sosiale nettverk eller bloggsfæren. På denne måten kan du også finne ut om noen har referert til en pressemelding du har sendt eller en nyhetssak. Du oppdager uoppfordret omtale av deg/bedrfiten din. Dette er et viktig verktøy for å kunne bygge videre på positive nyheter og samtidig raskt uskadeliggjøre/rette opp negative nyheter.

Overvåkning kan også brukes til å følge med på konkurrenter eller til å få tilsendt blogginnlegg om spesielle emner oa som dere kan bruke i sosiale medier.

 
Dette tilbyr vi: 

- Sette opp overvåkning/lytting. Sende daglige/ukentlige rapporter.
- Strategi håndtering av positive/negative nyheter.

Kontakt oss i dag og få en time gratis med digital markedsfører! 
Fyll ut kontaktskjemaet til venstre eller send en epost til salg[krøllalfa]netpower.no

Netpower-kunder sier:

«Vi er veldig fornøyd med den nye nettbutikken vår. Siden ser helt fantastisk ut. Også kundene våre har kommet med veldig mange gode tilbakemeldinger og designet får mye ros. Allerede første dagen hadde vi bra med salg. Innlogging med Facebook og svært enkelt å handle liker både vi og kundene våre. Vi regner med å øke salget drastisk med den nye nettbutikken.»  

Janne Borlaug, Makestyle AS



 
Spørsmål?

Morten Hjelle
Avdelingsleder
992 97 090