Intranettet vil det ofte være naturlig å integrere mot andre interne eller eksterne løsninger. 

Alle våre løsninger kan enkelt integreres med hverandre. Det kan ofte være nyttig å integrere løsninger som intranett, timeregistering, kunderelasjonssystem (CRM), avvikshåndtering og personalhåndbok for å gjøre hverdagen mer effektiv.

Med all informasjonen samlet på ett sted kan du enkelt referere til artikler fra personalhåndboken på intranettet og med nyttige verktøy sørger du for at det blir et naturlig startpunkt for brukerens hverdag.

Vi kan også gjøre integrasjon mellom våre løsninger og deres eksisternede løsninger fra andre leverandører slik at disse fungerer sammen.
Netpower-kunder sier:

«Vi er veldig fornøyd med den nye nettbutikken vår. Siden ser helt fantastisk ut. Også kundene våre har kommet med veldig mange gode tilbakemeldinger og designet får mye ros. Allerede første dagen hadde vi bra med salg. Innlogging med Facebook og svært enkelt å handle liker både vi og kundene våre. Vi regner med å øke salget drastisk med den nye nettbutikken.»  

Janne Borlaug, Makestyle AS



 
Spørsmål?

Morten Hjelle
Avdelingsleder
992 97 090