eHåndbok

  • Tar hånd om viktig informasjon
  • Ingen installasjon for brukere
  • Alltid tilgjengelig med egen App

Dashboard e-Håndbok gjør det enkelt for deg å gjøre styrende dokumenter tilgjengelig for din organisasjon. Ved å ha håndbøker tilgjengelig elektronisk kan de i større grad behandles som levende dokumenter som kontinuerlig oppdateres. Våre kunder oppdaterer daglig håndbøker, manualer og servicebøker med nye instrukser og prosedyrer.

Med Dashboard e-Håndbok kan du enkelt vedlikeholde styrende dokumentasjon, rutiner og kvalitetsdokumenter. Løsningen har masse nyttig funksjonalitet som sørger for at dokumentasjonen er fleksibel, men samtidig gir klare retningslinjer. Man kan endre visningsmaler, fonter, størrelser etc. uten å måtte registrere informasjonen på nytt.

Med innebygget versjonskontroll og tilgangsstyring har man til enhver tid oppdaterte dokumenter. Informasjonen legges i bøker, kapitler og dokumenter og lagres i en database. Med solid søkefunksjon er det enkelt å finne frem til ønskede rutiner, instrukser og prosedyrer.

Funksjoner

  • Gode redigeringsmuligheter
  • Automatisk innholdsfortegnelse
  • Egendefinerte dokumenttyper og felter
  • Godkjenningsfunksjoner
  • Eskaleringsfunksjon
  • Automatisk versjonshåndtering
  • Metadata om hvert enkelt dokument
  • Historikkfunksjon
  • Abonnering
  • Lesekvittering og tilbakemelding
  • Gode søkefunksjoner
  • Eksportering til PDF

Om eHåndbok

Løsningen er nettbasert slik at man får tilgang fra der man måtte befinne seg. Det er også rettighetsstyrt basert på rollegrupper og logisk arbeidsflyt som sikrer at all informasjon og innspill blir ivaretatt trygt. Brukerne har full versjonskontroll og tilgang til ett brukervennlig publiseringsgrensesnitt.

Integrert med Dashboard Avvikshåndtering utgjør eHåndbok et fullverdig kvalitetssystem. Da har man mulighet til å registrere, rapportere og følge opp avvik, og oppdatere rutiner og prosedyrer til dette.

Pris

Prisen på eHåndbok avhenger hovedsaklig på hvor mye tilpassninger du ønsker. 

Vi skjønner at hver enkelt virksomhet er forskjellig og det er viktig for oss at kundene får det de har behov for. For noen holder det med predefinerte, standard malverk mens andre har behov for stor grad av skreddersøm. Vi leverer begge deler.

For at vi skal få etablert lange og gode kundeforhold er vi avhengige av at kundene har tillit til oss. Det oppnår vi ved å være en solid støttespiller, levere det du har behov for og hjelpe deg med å se fremtidig behov.

Ved å gjennomgå kundens behov sammen med kunden finner vi de beste løsningene sammen. Derfor har vi utviklet fleksible løsninger som kundene kan vokse med. Man kommer raskt i gang på ett område og kan utvide etter hvert.

Hver enkelt leveranse prises derfor individuellt. Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om hvordan vi bidra til å gjøre din bedrift bedre og din hverdag enklere.

Integrasjon

Alle våre løsninger kan enkelt integreres med hverandre og de fleste er nyttige sammen. Ved å integrere Dashboard e-Håndbok med for eksempel

Avvikshåndtering og intranett får man alt samlet på ett sted og man kan referere til artikler, avvik og nyheter i de forskjellige kanalene. Dette sørge også for at dette blir et nyttig startpunkt for brukernes hverdag.

Vi kan også gjøre integrasjon mellom våre løsninger og deres eksisternede løsninger fra andre leverandører slik at disse fungerer sammen.