Avvikshåndtering

  • Ha kontroll på uønskede hendelser
  • Ingen installasjon for brukere
  • Utseende tilpasses dine ønsker
Ett effektivt system for avvikshåndtering er svært viktig for bedrifter hvor uønskede hendelser og avvik kan ha store følger. Dashboard avvikshåndtering sikrer at rutiner blir forbedret slik at avvikene ikke gjentar seg. Det er enkelt å registrere, rapportere og følge opp avvik.

Hver gang status endres får involverte brukerne beskjed. Løsningen er webbasert og sørger for at den er lett tilgjengelig der brukerne er og den inkluderer store muligheter for rapportering.

Brukervennlighet

Vi skjønner at våre løsningers suksess er avhengig av hvor mye de blir brukt. Derfor legger vi alltid vekt på at de skal være inutitive og brukervennlige. Ett avvikshåndteringssystem blir ikke nødvendigvis brukt i det daglige. Da er det viktig at løsningen er enkel å bruke. I Dashboard avvikshåndtering kan alle brukerne registrere avvik, hendelser og forbedringsforslag.

Avvik registreres i ett fleksibelt, forhåndsdefinert skjema og ansvarlig person får automatisk ett e-postvarsel. Løsningen er full av nyttig funksjonalitet som sikrer at korrektive tiltak blir fulgt opp og utfør innen angitte tidsfrister.


Funksjoner

  • Webbasert
  • Enkelt grensesnitt
  • God tilgangskontroll
  • Mulighet for 4 nivåer ved klassifisering av avvik
  • Eskaleringsfunksjon
  • Gode søkemuligheter
  • Brukertilpasset navigering
  • Stor fleksibilitet
  • Foreslå korrigerende tiltak
  • Historikkfunksjon
  • Rapporteringsfunksjoner

Integrasjon

Alle våre løsninger kan enkelt integreres med hverandre og de fleste er nyttige sammen.

Ved å integrere Dashboard Avvikshåndtering med for eksempel E-håndbok og intranett får man alt samlet på ett sted og man kan referere til artikler, avvik og nyheter i de forskjellige kanalene.

Dette sørge også for at dette blir et nyttig startpunkt for brukernes hverdag.

Vi kan også gjøre integrasjon mellom våre løsninger og deres eksisternede løsninger fra andre leverandører slik at disse fungerer sammen.

Pris

Prisen på avvikssystemet avhenger av hvor mye tilpasninger og importering av data som ønskes levert.

Vi skjønner at hver enkelt virksomhet er forskjellig og det er viktig for oss at kundene får det de har behov for. For noen holder det med predefinerte, standard malverk mens andre har behov for stor grad av skreddersøm. Vi leverer begge deler.

For at vi skal få etablert lange og gode kundeforhold er vi avhengige av at kundene har tillit til oss. Det oppnår vi ved å være en solid støttespiller, levere det du har behov for og hjelpe deg med å se fremtidig behov.

Ved å gjennomgå kundens behov sammen med kunden finner vi de beste løsningene sammen. Derfor har vi utviklet fleksible løsninger som kundene kan vokse med. Man kommer raskt i gang på ett område og kan utvide etter hvert.

Hver enkelt leveranse prises derfor individuellt. Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om hvordan vi bidra til å gjøre din bedrift bedre og din hverdag enklere.