Hvis noen omtaler dine produkter eller tjenester på Internett, får du da beskjed om dette automatisk? 

Hva om noen søkte på deg og finner negativ informasjon om deg eller dine produkter – og det uten at du vet det? 
61% gjør research om produkter på nettet før de handler. 44% av nettshoppere starter kjøpsprosessen ved bruk av en søkemotor. (Kilde: Interconnected World: Shopping and Personal Finance, 2012)

Gjennom overvåkning får du beskjed dersom du nevnes av pressen, sosiale nettverk eller bloggsfæren. På denne måten kan du også finne ut om noen har referert til en pressemelding du har sendt eller en nyhetssak. Du oppdager uoppfordret omtale av deg/bedrfiten din. Dette er et viktig verktøy for å kunne bygge videre på positive nyheter og samtidig raskt uskadeliggjøre/rette opp negative nyheter.

Overvåkning kan også brukes til å følge med på konkurrenter eller til å få tilsendt blogginnlegg om spesielle emner oa som dere kan bruke i sosiale medier.

 
Dette tilbyr vi: 

- Sette opp overvåkning/lytting. Sende daglige/ukentlige rapporter.
- Strategi håndtering av positive/negative nyheter.

Kontakt oss i dag og få en time gratis med digital markedsfører! 
Fyll ut kontaktskjemaet til venstre eller send en epost til salg[krøllalfa]netpower.no

Netpower-kunder sier:

«Netpower har sammen med oss utviklet og levert en profesjonell nettside med tilhørende back-office løsning. Vi er veldig fornøyd med det gode samarbeidet og vi har fått god hjelp til å finne de riktige løsningene for oss. Vi har fått raske tilbakemeldinger, god service og hjelp med en gang. Netpower består av veldig hyggelig folk som vi gjerne anbefaler videre til andre.»  

Siri Halle, Learn2 Gruppen AS



 
Spørsmål?

Morten Hjelle
Avdelingsleder
992 97 090