Intranettet vil det ofte være naturlig å integrere mot andre interne eller eksterne løsninger. 

Alle våre løsninger kan enkelt integreres med hverandre. Det kan ofte være nyttig å integrere løsninger som intranett, timeregistering, kunderelasjonssystem (CRM), avvikshåndtering og personalhåndbok for å gjøre hverdagen mer effektiv.

Med all informasjonen samlet på ett sted kan du enkelt referere til artikler fra personalhåndboken på intranettet og med nyttige verktøy sørger du for at det blir et naturlig startpunkt for brukerens hverdag.

Vi kan også gjøre integrasjon mellom våre løsninger og deres eksisternede løsninger fra andre leverandører slik at disse fungerer sammen.
Netpower-kunder sier:

«Netpower har sammen med oss utviklet og levert en profesjonell nettside med tilhørende back-office løsning. Vi er veldig fornøyd med det gode samarbeidet og vi har fått god hjelp til å finne de riktige løsningene for oss. Vi har fått raske tilbakemeldinger, god service og hjelp med en gang. Netpower består av veldig hyggelig folk som vi gjerne anbefaler videre til andre.»  

Siri Halle, Learn2 Gruppen AS



 
Spørsmål?

Morten Hjelle
Avdelingsleder
992 97 090